The popular an online instagram service

Tag a Madridiot let's burn them πŸ˜‚... - blaugrana

@blaugrana
Tag a Madridiot let's burn them πŸ˜‚
06:17 PM Sep 19, 2017
698

698 COMMENTS:

@bekavac_ante3
@lea.brko di je bia u supercupu?
@aliafaq11
Well I am not burnt 😏😏😏
@strahinja_obradovic_8
@vojin_boskovic06 real igra kao tim i osvojili su ligu sampiona bili prvaci u ligi i kup osvojili. Poy
@abhinav_1711
Stop copying posts
@ottoahlo
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚@linttolindgren
@natmirr77
@anel.islamoski πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚
@aboobakerhijaz
@samad_bin_haris ayn nd ingal 😏ppoda
@hazedoui
Ja Cr7 Sperre
@yng_hug0
@chayan_7 both have played well
@sniryitzhaki
לך Χ–Χ“Χ™Χ™ΧŸ Χ’Χ•Χ“ לא Χ”ΧͺΧ—Χ™ΧœΧ” Χ”Χ’Χ•Χ Χ” @yali_b33
@tonitoagu
@djrastaroot that's only because CR7 is giving him a lead start, what about falcao in the French league??? Compare him against the beats at PSG and still reigning #eltigre
@wissam.mokhaddir
@samuel_d.u.c cr7 n'est pas encore la
@stoffehellbom
Laget fΓΆre jaget Γ€r mottot i Madrid inte bara en mans show!! @hugojosefsson7
@soroush_______________
@pouria78rahmani ba hamina khosh bashπŸ˜‚ az emshab cr miad
@zl.lm
everything about barcelona your welcome..
@richie_boy7
@_the_dragon_emperor your way of reasoning is so stupid. You're bragging about goals in clasico when your head of retirement in football has been playing clasico long before ronaldo came to Madrid. Pass the weed bruh
@johnny_christod
@aliafaq11 lol Messi better than all Madrid team
@naymeeexx
@calma11__calma1 i dont talk to little kiddies who behave like a butthurt little baby and use words like shitlona dog etc. That just shows ur sadness and that u r scared of real doing bad this season. πŸ˜‰ Tell me when u learned to discuss correctly little madridista 😘 but u madridistas are all the same πŸ˜‚ just use dumb words like shitlona barka etc. Cuz u cant defend urselfs in other ways 🀣🀣🀣
@aliafaq11
@johnny_christod then you are wrong
@duligan010
@ramonoyz πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@duligan010
@calma11__calma1 are u a prostitute? Bc everyone is raping u πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@_kaimon
@_naimmalik too early to judge
@ramonoyz
@duligan010 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ he is not a normal one he gets fucked for free πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@_kaimon
wait for ucl
@duligan010
@ramonoyz LMAO πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@_naimmalik
@_kaimon burnnnn πŸ˜‚πŸ˜‚
@_naimmalik
@_kaimon burnnnn πŸ˜‚πŸ˜‚
@srr.rain
@44_memosh burrrrrrrrn πŸ˜„
@djrastaroot
@tonitoagu this meme has nothing to do with psg or Falcao. Stay focused. And french league is shit
@abdul_azeem_10_
Follow me pzz
@eloicorominas
Esta acabado hahahahah
@tonitoagu
@djrastaroot lol πŸ˜‚ πŸ˜‚ I m sorry, I didn't mean to touch the PSG nerve 😝 πŸ˜‚
@i_am_saad_jutt
@hamzakhan9925 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@djrastaroot
@tonitoagu wasnt a nerve! Just like to stay in one conversation without ADD jumping everywhereπŸ€·πŸΎβ€β™‚οΈ
@jdrowse
Thank you for the awesome content!πŸ˜€
@tonitoagu
@djrastaroot I know right, we hate jumping from one team to another πŸ˜‰. Ok man jk, it's nice to see Messi on his game, because with everything happening at Barca, can you imagine if Messi was also in a funk??????
@calma11__calma1
@naymeeexx be today shittlona dad cr7 is back calma calma 😁🀣 nightmare of shittlona
@izzy_unimi
Too bad he still won't win the ballon d'or πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚..as always,, he'll come second to the greatest Cristiano Ronaldo
@calma11__calma1
@duligan010 n ur dad cr7 is back to rap u all shittlona kidsπŸ‘ΆπŸ€£ by calma calma
@kalleefraimsson
Hab Γ€r kungπŸ˜“ @joelmilton
@calma11__calma1
@ramonoyz πŸ‘†πŸ˜‚calma calma to bang leo n shittlona buttπŸ‘ΆπŸ€£ back today
@djrastaroot
@tonitoagu not gonna lie the team is showing. Paulinho is doing nicely. Everyone stepping up Dembele hurt but I feel better now that in the transfer window time
@tea_teio
Ne bi ja bas na tvom mjestu hahaha @noamilkovic7
@naymeeexx
@calma11__calma1 yeah cr7 scored only 1 tiny goal in 4 games vs Barca HAHAHAHAHA YEEAAAH WHAT A NIGHTMARE πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@penaldow
I think messi don't know what is a Ballon d'or and a champions league, Ronaldo and madrid dont let him
@euestavabebadoquandoeu
How many goals against the line ?πŸ‘ŒπŸ˜™penalties jahhah
@danielmaric
@penaldow rlly bruh,first learn yuor grammar

23456 LIKES (LAST 112 LIKES ONLY):