The popular an online instagram service
fizodowski
@fizodowski fizo 21 kuantan 👨🏼‍🎤👩🏼‍🚒👨🏼‍💻

Images by fizodowski

@fizodowski
kadang-kadang ianya amat sukar . tapi kesukaran itu boleh diubati dengan senyuman #thanksforyourlove #klebangbeach #pahangtomelaka #mimionlymiyyy
10:37 AM Aug 6, 2017
3
@fizodowski
salam 2-0
07:03 AM Jul 9, 2017
3
@fizodowski
bangkit #1-1
06:44 AM Jul 9, 2017
0
11:29 PM Aug 21, 2017
@fizodowski
everyhing has changed 😏 #cobaan123 #abangtakkuatdikkk #faridzsyamel#batuburukbeach #hatikudigirisnyalagi#moveon
03:53 AM Jul 9, 2017
1
@fizodowski
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin ikhlas dari saya Hafizul
03:01 AM Jun 25, 2017
0
@fizodowski
abang tak kuat dik #santabarbara #cobaan123
10:06 AM Jun 10, 2017
5
11:29 PM Aug 21, 2017
@fizodowski
kenyang menyandoww #abangtakkuatdikkk
04:45 PM Jun 9, 2017
0
@fizodowski
Tak dapat ayam goreng mcd mcm ni la jadinye
04:47 PM May 29, 2017
0
@fizodowski
cuba korang teka . yg mane stu kaki sy . #soalanmautbertaliarus
10:06 AM May 7, 2017
0
11:29 PM Aug 21, 2017
@fizodowski
test seround . 😏😏
10:25 AM May 1, 2017
6
@fizodowski
from zero to hero #imback #cobaan123 #ditemanivapeygberasap
11:05 PM Apr 19, 2017
0
@fizodowski
esok kan cuti . nak sgt suh aku dangdut kan ... #cobaan123
09:40 AM Mar 31, 2017
3
11:29 PM Aug 21, 2017
@fizodowski
jangan lah kita mencari kudis dikaki orang , sedangkan kurap dikaki sendiri xdapat diubati #kondeng #teguhkan #cobaan123
10:43 PM Feb 21, 2017
0
@fizodowski
orang memang selalu nak kite jatuh & mengalah undur diri bukan bermaksud kite kalah #mmgpilihanhati
10:38 AM Feb 11, 2017
0
@fizodowski
tell me what you want #fuhhh #cobaan123
06:33 AM Feb 5, 2017
3
11:29 PM Aug 21, 2017
NEXT PHOTOS